خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
قیمت : 15,000 تومان
استرس و فنون كاهش استرس
استرس و فنون كاهش استرس
قیمت : 15,000 تومان
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
قیمت : 15,000 تومان
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
قیمت : 15,000 تومان

پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی استراتژی ورود به بازار جهانی، صادرات شرکت های کوچک و متوسط

پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی استراتژی ورود به بازار جهانی، صادرات شرکت های کوچک و متوسط

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 3 صفحه
قسمتی از متن .doc :


اعرابی و آزاد (1382) اثرات پياده‌ سازي سيستم آسيكودا بر بخش بازرگاني كشور را مورد مطالعه قرار دادند. در اين پژوهش سعي شده است تا بصورت ريشه اي به چگونگي تحول در نظام بازرگاني كشور پرداخته شده و ضمن ارايه دلايل و متغيرهاي لازم براي تحول در اين بخش، پارادايم هاي لازم براي دسترسي به تغييرات ريشه اي براي ايجاد تحول در نظام هـاي خـرد بازرگاني در جهت متحول ساختن نظام كلان و تعادل پويا مطرح گردد. پارادايم هاي ارايه شده در اين تحقيق نحوه ارتباط بين اجزا و سرعت تعاملي آنها براي ايجاد تعادل هاي لازم در زيرسيستم هاي بخش بازرگاني يك اقتصاد را توضيح مي دهد و در نهايت ايجاد و افزايش سرعت تعاملي بين اجزاي آنها را براي انطباق با تحولات و همترازي با ساير بازارها، توصيه مي كند.
صنوبر(1382)در پژوهشی بااستفاده از روش سنجش میزان آمادگی صادراتی نشان داد که همکاری بین سازمانی کم هزینه ترین راه برای فائق آمدن بر مسائل تولید و کیفیت و تنها گزینه ممکن برای دسترسی به اطلاعات بازار های هدف است.
ولی بیگی (1385
)
اولويت بندي بازارهاي هدف صادراتي و موانع حضور در آن
ها
را در منتخبي

از محصولات صادراتي اولویت دار مواد غذايي مورد مطالعه قرار دادند. نتایج آنها نشان داد که پیچیدگی های سازمانی مهم ترین عامل موجود بر سر راه صادر کنندگان مواد غذایی می باشد و بعضی عوامل دیگر همچون ناهماهنگی های موجود و نبود قوانین جامع هم در این امر نقش دارد.
طهمورث و همکاران (1387) به شناسایی و رتبه بندی موانع و مشکلات صادرات خودرو در کشور پرداختند. این تحقیق با مدل الماس مزیت رقابت ملی مایکل پورتر انجام شد. نتایج این پژوهش نشان داد که ویژگی های نهاده های تولید در کشور، به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات و موانع صادرات خوروی ایران به بازارهای خارجی مطرح نمی باشد ولی شرایط تقاضا در داخل کشور یکی از موانع صادرات خودرو به بازارهای خارجی مطرح است.
اسکویی (1388)
شناسایی موانع و تنگناهای زیرساختی بخش بازرگانی استان ها برای تقویت صادرات کالاها و خدمات قابل صدور
را مورد مطالعه قرار داد. جامعه آماری این بررسی را صادر کنندگاه استان های تحت بررسی تشکیل می دادند. نتایج این پژوهش نشان داد که بیشتر محصولات صادراتی استان مربوط به صنایعی است که نیاز چندانی به فناوری ندارد و بیشتر حجم تولیدات مربوط به مواد اولیه و کشاورزی است. همچنین نتیجه گیری شد که یک صادرکننده در فرآیند صادرات مجبور است به 9 دستگاه اجرایی مراجعه کند. تعدد این دستگاه ها و ناهماهنگی بین آنها باعث وقفه در امر بازرگانی می شود.
کهزادی و گجلو (1381) در پژوهشی مهمترین عوامل اثر گذار بر سرمایه گذاری مستقیم خارجی را هزینه های حمل و نقل ،اندازه بازار ،اثرات ناشی از تجمیع،هزینه عوامل تولید،انگیزه های مالی ،ثبات سیاسی و اقتصادی(فضای کسب و کار یا سرمایه گذاری) و باز بودن تجاری در نظر گرفتند.و با استفاده از مدل علیت گرنجری نشان دادند که بین سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رشد اقتصادی همبستگی مثبت وجود دارد.
اسفندیاری و همکاران (1389) آسیب شناسی تسهیل تأمین مالی صنایع کوچک و متوسط را مورد مطالعه قرار دادند. در اين تحقيق سعي شده است بر اساس نيازهاي موجود و در چارچوب ساختارهاي موجود، روش هايي را براي تسهيل تأمين مالي صنايع کوچک و متوسط ارايه شود. نظام مالي موجود کشور به عنوان يک واقعيت پذيرفته شده است و سعي شده تا در چارچوب اين واقعيت و با استفاده از ظرفيت هاي آن، روش هايي را براي بهبود وضعيت حمايتي از صنايع کوچک و متوسط طراحي شود. مدل پيشنهادي بر محور تشکيل يک تعاوني سلسله مراتبي بوده است که نقش توأم بانک، بيمه و صندوق ضمانت را بازي کرده و به ارايه ي خدمات به واحدهاي صنعتي کوچک و متوسط مي پردازد.
بل و همکاران (2004) در تحقيقی که بين 30 شرکت (15 شرکت دانش محور و15 شرکت سنتی)انجام دادند. به این نتیجه رسيدندکه، بين توليدات شرکت ها و تمرکز بر بازار ارتباط متقابل برقرار است. نتايج مدل آنها هم چنين نشان می دهد، بنگاه های دانش محور و بنگاه های سنتی الگوها و فرايندهای بين المللی شدن متفاوتی دارند.
ایبوتسون و موران
- Ibbotson and Moran
(2005) نقش بانک ها را در توسعه صنایع کوچک مورد بررسی قرار دادند. در این پژوهش آنها از روش ترکیبی پرسشنامه و مصاحبه با پرسنل برخی بانک ها در ایرلند استفاده کردند. نتایج آنها نشان داد که بانک ها در ایرلند همچنان برای صنایع کوچک نقش حمایت کننده دارند و نقش مهمی را در رشد و توسعه بسیاری از این صنایع کوچک بازی می کنند.
منابع:
اسفندیاری، س.، پرویزیان، ج. 1389.
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی استراتژی ورود به بازار جهانی، صادرات شرکت های کوچک و متوسط_1546941687_20617_5739_1934.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت