لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : اقدام پژوهی
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 31 صفحه
قسمتی از متن .doc :
موضوع اقدام پژوهی :
چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟
تقدیر و تشکر :
ضمن تشکر از خالق منان که فقط سزاوار اوست از افرادی که با تحمل زحمات زياد مرا در اين امر ياری کردند تشکر و قدردانی می نمايم .
فهرست مطالب
چکیده
4
مقدمه
5
توصيف مسئله و وضيت موجود
5
گردآوری شواهد 1
9
تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی
9
یافته های علمی
10
مشاهده
12
پیشینه تحقیق:
14
تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها
15
ارائه راه حل
های پیشنهادی وبررسی راه حل ها
( شواهد 2)
28
منابع
33
چکیده
عدهاي كنترل رفتار فراگيرندگان و تسلط بر عوامل رفتاري آنان را انضباط مي نامند,
برخي معتقدند؛ نظم و انظباط شامل هر نوع سازماندهي در محيط مدرسه و كلاس است، به نحوي كه سبب افزايش يادگيري شود.
پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،1373 ، ص 80)
در سال تحصیلی اخیر شاهد مسأله ي بي انضباطي بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخي همکاران مي شد، بودم.
تقريباً هفته اي سه بار و هر هفته يكي از همكاران مي ناليد در حالي كه از شدت عصبانيت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر مي شد و معمولاً هم از دانش آموزان كلاس سوم
...
چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟_1546526904_20310_5739_1935.zip0.04 MB |