خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب
قیمت : 12,000 تومان
بهبود آموزش درس ریاضی به دانش آموزان                        پایه .......دوره  ابتدایی از راه تلفیق آن با هنر
بهبود آموزش درس ریاضی به دانش آموزان پایه .......دوره ابتدایی از راه تلفیق آن با هنر
قیمت : 12,000 تومان
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب
قیمت : 12,000 تومان
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب
قیمت : 12,000 تومان

چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم ؟

چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم ؟

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : اقدام پژوهی
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 34 صفحه
قسمتی از متن .doc :


وزارت آموزش و پرورش
اداره كل آموزش و پرورش استان تهران
اداره آموزش و پرورش منطقه 4
عنوان اقدام پژوهی :
چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم ؟
نام و نام خانوادگي مولف اول/مجری اصلي : پروین خوشبختی
نام پدر : علی
پست سازمانی : آموزگار در پست دبیری
دوره تحصیلی :‌ ابتدایی
مدرسه: دبستان دخترانه عباس وزان صبح
سمت فعلی : آموزگار در پست دبیری
شماره پرسنلی : 90048303
شماره ملی 0037028901

عنوان اقدام پژوهی :
چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان پایه دوم را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم ؟

اين ‏كه من روى مسائل مربوط به دانش‏آموز و آموزش و پرورش و مسائل تحصيل و تربيت، اين همه تكيه مى‏كنم و هرجا و با هر كسى كه احساس بكنم به نحوى با مسائل تعليم و تربيت ربط دارد ارتباط برقرار مى‏كنم و نظرم را مى‏گويم، دنبال كار را مى‏گيرم، به خاطر اين است که من از آينده مى‏ترسم
.
تقدیم به :
همه ی معلمان که ایثار کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است . بی آن که از ایشان نامی باشد ، نام و نشان این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ،آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .



تشكر و قدرداني:
اينك كه اين اقدام پژوهی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم مي دانيم كه از همه كساني كه طي اين پژوهش با راهنمايي و مساعدت خويش مارا ياري كرده اند تشكر نماييم. و جهت ارائه نظرات مفيد و ارزنده شان و وقتي كه در روند هدايت پژوهش داشته اند متشكريم.


مقدمه
تغذیه مناسب انرژي مورد نياز بدن را تامين مي کند و از نيازهاي ضروري دانش آموزان است و در صورت تامين نشدن اين نيازها تاثير نامطلوبي در آن ها به جاي مي گذارد؛ آثاري که گاهي به شکل لاغري و چاقي و گاهي نيز به شکل اختلالات رفتاري مانند عصبانيت، پرخاشگري، خواب آلودگي، بي حوصلگي و نداشتن تمرکز حواس خود را نشان مي دهد.
کارشناسان تغذيه معتقدند دانش آموزاني که تغذيه بهتري دارند و ميان وعده هاي مناسب و مغذي مصرف مي کنند، نسبت به ديگر دانش آموزان از عملکرد تحصيلي بهتري برخوردارند و رشد جسماني آن ها در مقايسه با هم سالانشان بسيار چشمگير است.
« تامين انرژي بدن به ويژه در سنين مدرسه که دانش آموزان در حال رشد هستند، از اهميت زيادي برخوردار است و بر ميزان يادگيري آن ها تاثير به سزايي دارد. موفقيت تحصيلي دانش آموزان به نوع تغذيه بستگي زيادي دارد چون تامين نشدن مواد غذايي موجب کندي رشد آن ها مي شود ضمن اين که در ميزان هوشياري و دقت دانش آموزان تاثير منفي دارد.بچه هایی که مقدار زیادى پروتئین مصرف مى‌کنند، بیش از آنهایی که غذاى غنى از کربوهیدرات مصرف مى‌کنند، در یادگیرى دروس خود موفق هستند. نحوه تغذيه و استفاده از 4 گروه اصلي غذايي و ميان وعده ها دراين گروه بايد طوري باشد که نيازهاي روزانه آن ها را تامين کند، در غير اين صورت رابطه مستقيمي با پايين آمدن تمرکز حواس و کاهش روند يادگيري آن ها دارد. دانش آموزي که انرژي کافي دريافت نکرده باشد، دچار اختلالات رفتاري از جمله خواب آلودگي مي شود و سطح يادگيري وي کاهش مي يابد. براي تغذيه دانش آموزان بايد از مواد غذايي و ميان وعده هاي مناسب و مجاز استفاده و بر 3 اصل تنوع، تعادل و کيفيت مواد غذايي توجه کرد. نظارت بر تغذيه دانش آموزان بسيار حايز اهميت است به خصوص بوفه هاي پايگاه تغذيه سالم در مدارس به دليل اين که با سلامت دانش آموزان رابطه مستقيمي دارد بايد شرايط ويژه اي داشته باشد و بر آن ها نظارت دقيقي شود.
بيان مسأله

اينجانب پروین خوشبختی چندین سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم.من بعنوان آموزگار در پست دبیری در سال تحصيلي 96-1395 منطقه 4 تهران كه دانش‌آموزانش از لحاظ درسي و انضباطي در وضعيت مطلوبي قرار دارند مشغول به خدمت شدم با مشاهده اينكه دانش‌آموزان تغذيه‌ي درست و منظمي ندارند و بعضي از آنها بدون خوردن صبحانه در مدرسه حاضر مي‌شوند. و به کیک و بیسکوئیت بسنده می کنند، تصميم به انجام اقدام پژوهي در زمينه فوق گرفتم. اين مشكل را نيز از زبان ساير كاركنان هم شنيدم و در زنگهاي تفريح از کیک ، بیکوئیت ،چيپس، پفك، و ديگر موادي كه اصلاً ارزش غذايي ندارند و از منزل به مدرسه آورده بودند استفاده مي‌كردند و سطح علاقه شان نسبت به تغذيه‌ي صحيح پايين است و دلايلم هم به شرح ذيل بود:
1 ـ علت اين مشكل را جويا شدم.
2 ـ نسبت به خصوصيات اخلاقي و خانوادگي دانش‌آموزان در مورد استفاده از تغذيه‌ي صحيح آشنايي پيدا كردم.
3 ـ با يك پرسش اطلاعات زيادي از كلاس بدست آوردم.
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم ؟_1546537675_20173_5739_1274.zip3.26 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 12,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت