خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب
قیمت : 12,000 تومان
بهبود آموزش درس ریاضی به دانش آموزان                        پایه .......دوره  ابتدایی از راه تلفیق آن با هنر
بهبود آموزش درس ریاضی به دانش آموزان پایه .......دوره ابتدایی از راه تلفیق آن با هنر
قیمت : 12,000 تومان
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب
قیمت : 12,000 تومان
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب
بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب
قیمت : 12,000 تومان

ایجاد راهکار نوین در رابطه با مطالعه و بررسی قرائت خانه

ایجاد راهکار نوین در رابطه با مطالعه و بررسی قرائت خانه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : اقدام پژوهی
نوع فایل : .docx( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 17 صفحه
قسمتی از متن .docx :


باسمه تعالي
جمهوری اسلامی ایران
اداره كل آموزش و پرورش استان ....
اداره آموزش و پرورش شهرستان.....
عنوان :
ایجاد راهکار نوین در رابطه با مطالعه و بررسی قرائت خانه
نام و نام خانوادگي مولف اول/مجری اصلي :
پست سازمانی :
آخرین مدرک تحصیلی :
دوره تحصیلی :‌
سمت فعلی :
شماره پرسنلی :
بسم الله الرحمن الرحیم
تقدیم به :
همه ی معلمان که ایثار کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است . بی آن که از ایشان نامی باشد ، نام و نشان این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ،آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .



تشكر و قدرداني:
اينك كه اين مورد تحقیقاتی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم مي دانيم كه از همه كساني كه طي اين پژوهش با راهنمايي و مساعدت خويش مارا ياري كرده اند تشكر نماييم. و جهت ارائه نظرات مفيد و ارزنده شان و وقتي كه در روند هدايت آن داشته اند متشكريم.



پیشگفتار
منابع انسانی نقش اساسی را در فرآیند تربیت دانش آموزان ایفا می کنند. تدابیر، روش ها و تعاملاتی که از سوی عوامل فهیم و معزز پرورشی و آموزشی در جریان تلاش مستمر در محیط های تعلیم و تربیت به ویژه در کلاس درس در فرآیند یاددهی و یادگیری جهت ایجاد تغییر و یا اصلاح رفتار متربیان به کار گرفته می شود در بالندگی و تربیت نسل نو حائز اهمیت است. سخن پیرامون تجارب برتر تربیتی در قالب روایت پژوهی اقدامی هوشمندانه برای دستیابی به این سرمایه های گران سنگ و استفاده از توانایی ها و تجارب نیروی انسانی است.
همچنین در اجرای راهکار 1 - 23 سند تحول بنیادین مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای گسترش تفکر و پژوهش در بین مدیران، مربیان و تامین پژوهشگر مورد نیاز در تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب و به منظور دستیابی به اندوخته های تجربی مستند مدیران، معاونان، مربیان و مشاوران و معلمان و ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش آموزان، جشنواره هایی پیرامون بیان تجارب تربیتی در قالب روایت پژوهی برگزار می گردد.
چشم انداز
ماموریت اصلی آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه ها و شرایط و امکانات جهت رشد وشکوفایی همه جانبه شخصیت دانش آموزان و رساندن آنان به حیات طیبه می باشد. اما نباید از این غافل شد که تعلیم و تربیت امری تدریجی، تعاملی و یکپارچه است. امروزه ویژگی مهم سازمان ها تغییر و تحول سریع است و همین امر آموزش همسان را به دلیل کمبود » مدیریت تجربه « فرصت و هزینه کافی برای برنامه ریزان سخت نموده است. البته سیستم می تواند روشی برای برون رفت از این مشکل باشد. وجود الگوها، خلاقیت ها و تجربه های مفید دست اندرکاران تعلیم و تربیت و شناسایی وکاربست آن در رشد و تربیت دانش آموزان نقش عمیق، بی بدیل و تسهیل کننده ای خواهد داشت. بدیهی است بکارگیری تجربیات دیگران از هزینه های مضاعف جلوگیری خواهد نمود.اما متاسفانه در قلمرو پژوهش های علوم اجتماعی و انسانی در خصوص مستندسازی تجربیات اقدامات موثری بعمل نیامده است و در این زمینه کمتر می توان رد پای ابتکارات،تجاربیات و خلاقیت های برخاسته از دل مدارس را یافت که به مرحله اجرا و فعلیت رسیده باشد.
عنوان:
ایجاد قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان
چکیده
مدرسه از مهم ترین نهادهاى اجتماعى، تربیتى، آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت است که به منظور تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحى و معنوى و جسمانى آنان بر اساس اهداف مصوب دوره هاى تحصیلى و برابر ضوابط و دستورالعمل هاى وزارت آموزش و پرورش تأسیس و اداره می شود. از آن جا که مستندسازی تجربیات مربیان و معاونین پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس و استفاده از یافته ها و تجارب برتر در مدارس و در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان از جمله اهداف آموزش و پرورش کشور محسوب می گردد، در این نوشتار به صورت مختصر یکی از طرح های آموزشی تربیتی که در مدرسه ما و با عنوان قرائت خانه ایجاد گردیده، مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا به تعاریف و تحلیل هایی در مورد مطالعه و روش های صحیح آن و سپس در مورد اجرای طرح و اهداف آموزشی و تربیتی آن پرداخته شده است. در پایان نیز نتیجه گیری و پیشنهادها ارائه می گردد.
مقدمه
دستگاه آموزش و پرورش در هر کشوری جزو دستگاه های توسعه آفرین و تسهیل کننده مسیر تحول می باشد. در واقع بنیادی ترین مجموعه در بین عناصر یک نظام را دستگاه تعلیم و تربیت آن تشکیل می دهد. در بین عناصر و مولفه های تاثیرگذار آموزشی و پرورشی در نظام های مختلف، مدارس، مدیران، معلمان و مربیان برجسته ترین و ذی نفوذترین عناصر می باشند و این خصیصه نیز به تعاملات و کارکردهای پیدا و پنهان دستگاه های تعلیم و تربیتی وابسته است. مدارس دارای قدرت های چهارگانه ای هستند که هر یک از این قدرت ها به تنهایی و یا ترکیبی از آن ها حالات و درجات متفاوتی از تربیت را رقم می زند. این قدرت ها عبارتند از: علمی، تخصصی، شخصیتی، حقوقی و اجتماعی. اگرمدیران و مربیان مدارس از این قدرت های چهارگانه بهره کافی داشته باشند و موقعیت های یادگیری و الگوپذیری را به گونه ی شایسته ای تدارک نمایند، این امید می رود که برای توجه و عنایت دانش آموزان، بستری مناسب فراهم آید. خواندن و مطالعه، بخصوص در مورد کتاب های درسی و کمک درسی برای حق « ، دانش آموزان، مهم و اساسی است. اهمیت مطالعه تا جایی است که سازمان ملل را جزو حقوق افراد به حساب آورده است. وجود سازمان های دولتی و » خواندن غیردولتی 1 برای ترویج مطالعه در جهان و تجهیز کتابخانه ها* اعم از آموزشگاهی و عمومی * و اهدای بسته های آموزشی جذاب و غنی از سوی دولت ها به دانش آموزان، بیانگر اهمیت قائل شدن برای این امر است .
است. هنر آموزش و پرورش و مدرسه ها » اکتسابی « عادت به مطالعه و خواندن، امری دهند و خواندن را به بخش پایداری » عادت « باید این باشد که دانش آموزان را به مطالعه از برنامه ی زندگی آن ها تبدیل کنند. لازمه ی تحقق این وظیفه، در کلان سیستم آموزش1 .
Non-Government Organization *NGO
*
و پرورش، برنامه ریزی و مدیریت علمی ، جامع و واقع بینانه، تهیه ی زیرساخت های مدیریتی، علمی ، اقتصادی، فرهنگی، تشکیلاتی و فنی، تحول در طراحی و تهیه برنامه آموزشی درسی، دگرگونی در شیوه های یادگیری یاددهی، استفاده از ابزار و وسایل مرتبط با فناوری ارتباطات و اطلاعات و از همه مهمتر بهسازی فضاهای آموزشی است . نقش و جایگاه مدرسه به عنوان مهمترین شاخص جهت آموزش و پرورش و موفقیت
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ایجاد راهکار نوین در رابطه با مطالعه و بررسی قرائت خانه_1546519005_20021_5739_1798.zip0.06 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 12,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت