خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی مفاهیم و ابعاد عملکرد و هوش هیجانی مدیران (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی مفاهیم و ابعاد عملکرد و هوش هیجانی مدیران (فصل دوم)

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهشی مفاهیم و ابعاد عملکرد و هوش هیجانی مدیران (فصل دوم) دارای 66 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::



فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق 13
بخش اول : عملکرد 14
2-1-1 مقدمه 14
2-1-2 تشریح مفهوم عملکرد 15
2-1-3 ارزیابی و سنجش عملکرد 16
2-1-4 فرآیند ارزیابی عملکرد 18
2-1-5 جايگاه اندازه گيري عملكرد 19
2-1-6 اهداف ارزيابي عملكرد 20
2-1-7 مدل های سنجش و ارزیابی عملکرد 21
2-1-7-1 روش الگوي تحليل سلسله مراتبي (AHP) 22
2-1-7-2 روش ارزيابي متوازن (BSC) 23
2-1-7-3 تحليل پوششي داده ها (DEA) 27
2-1-7-4 فرآيند الگو برداري ( Benchmarking) 28
2-1-7-5 روش ابزار پیاده سازی پیشرفته کسب و کار AMBITE)) 30
2-1-7-6 مدل بالدریچ 32
2-1-8 مفهوم عملکرد از دیدگاه های مختلف 32
2-1-9 مفهوم عملكرد در بانك 39
بخش دوم : هوش هیجانی 44
2-2-1 مقدمه 44
2-2-2 پیشینه ی هوش هیجانی 45
2-2-3 تعاریف هوش هیجانی 49
2-2-4 ابعاد هوش هیجانی 51
2-2-5 تفاوت هوش هیجانی و بهره هوشی 54
2-2-6 مدل ها و نظریه های هوش هیجانی 54
2-2-6-1 نظریه های هوش هیجانی 54
2-2-6-2 نظریه های های توانایی 55
2-2-6-3 نظریه های ترکیبی 55
2-2-7 مدل های هوش هیجانی 55
2-2-7-1 مدل توانایی مایر و سالووی ( 1997 ) 55
2-2-7-2 مدل ترکیبی گلمن ( 1995 ) 58
2-2-7-3 مدل ترکیبی بار-آن ( 1997 ) 59
2-2-8 مدل هوش هیجانی دولویکس و هیگس 63
2-2-9 هوش هیجانی در سازمان و مدیریت 64
2-2-10 کاربردهای هوش هیجانی در محیط 66
2-2-11 اصطلاحات مرتبط با هوش هیجانی 67
2-2-11-1 هوش های چند گانه 67
2-2-11-2 هوش سازمانی 67
2-2-11-3 هوش اجتماعی 68
2-2-11-4 هوش اخلاقی 68
2-2-11-5 هوش معنوی 69
2-2-11-6 هوش فرهنگی 69
2-2-12 هوش رقابتی 70
2-2-13 تقویت هوش هیجانی 70
2-2-14 جمع بندی تئوری های هوش هیجانی 71
2-2-15 ویژگی مدیر با هوش هیجانی 72
2-2-16 رابطه هوش هیجانی و عملکرد 74
بخش سوم : پیشینه تحقیق 76
2-3-1 تحقیق های انجام شده 76




بخش اول : عملکرد
2-1-1 مقدمه
هرسازمان به منظور آگاهي از ميزان مطلوبيت و مرغوبيت فعاليت هاي خود به ويژه در محيط هاي پيچيده و پويا، نياز مبرم به سيستم ارزيابي عملكرد دارد. فقدان سيستم ارزيابي عملكرد در يك سازمان به معناي عدم برقراري ارتباط بامحيط درون و برون سازمان تلقي مي شود كه پيامد آن كهولت و در نهايت مرگ سازمان است. مسائل مربوط به اندازه گیری عملکرد به منظور توجه بیشتر به سازمان در جهت تحقق اهداف سازمانی می باشد,2004,P.243) Ittner& Cavalluzzo). بانك ها نيز همانند سايرسازمان ها در ايران براي ارايه خدمات متنوع تر، سريع تر و مدرن تر و امكان رقابت وادامه حيات درموج گسترده اطلاع رساني وتوسعه خدمات ويژه بانكي، نيازمند ارزيابي عملكرد مستمر شعب خود هستند. براساس شواهد و مدارك مستند روش هاي موجود ارزيابي عملكرد شعب بانك ها اغلب تجربي و فاقد پشتوانه محكم علمي بوده و به دليل استاندارد نبودن اين روش ها، نتايج آن در بانك هاي مختلف با يكديگر قابل مقايسه نيستند و همچنين روش هاي موجود در قريب به اتفاق موارد صرفاً خروجي بانك را ملاك ارزيابي عملكرد قرار داده و كمتر به مقايسه ي نسبت خروجي ها به ورودي هاي شعب پرداخته مي شود. به طور مثال در اغلب شعب بانك ها و مؤسسات مالي و اعتباري بر اساس خروجي هاي شعب كه شامل منابع، مصارف، خدمات، مطالبات معوق و سود و زيان است ارزيابي عملكرد شعب را انجام مي دادند، اما در دهه ي اخير و با ورود بانك هاي خصوصي به اين حوزه، رقابت در صنعت بانكداري متبلور شده است؛ به گونه اي كه بانك هاي دولتي در ادوار مشخص نسبت به پايش عملكرد خود اقدام تا ضمن بهره برداري از تكنولوژي روز، توجه به نياز مشتريان و... از گردونه رقابت خارج نشوند.
بانكداري در ايران طي دهه اخير با تغيير و تحولاتي در عرصه ي مقررات زدايي و تكنولوژي هاي جديد در خدمات مواجه بوده و تعيين اهداف رشد از جانب بانك هايي كه اغلب دولتي هستند اين نظام را به سوي رقابتي شدن پيش مي برد. با افزايش زمينه رقابت در سيستم بانكداري ايران، بانك ها بايد همواره به پايش عملكرد خود بپردازند و هر ساله عملكرد خود را با استفاده از مدل هاي مناسب نسبت به رقبا بسنجند. در اين زمينه بانك ها مي توانند با توجه به مزيت هاي رقابتي خود و تقويت آنها موفقيت خود را در رقابت با ساير رقبا تا حد زيادي تضمين نمايند( صالحی و همکاران،1390،ص 128).
در این بخش پس از تشریح مفهوم و ابعاد عملکرد چند نمونه از مدل های سنجش عملکرد ارائه می شود و در خصوص چگونگی طراحی سیستم ارزیابی عملکرد صحبت خواهد شد و در نهایت هم به تعریف و تشریح و نحوه سنجش آن میپردازیم . پس از آن در بخش بعدی این فصل هوش هیجانی و مدیریت بر آن تعریف و تشریح شده و مورد بررسی قرار می گیرد .



فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی مفاهیم و ابعاد عملکرد و هوش هیجانی مدیران (فصل دوم)_1547550378_19691_5739_1820.zip0.33 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت