دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتریان بیمه و تعاریف بیمه(فصل دوم) در 76 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:
مفهوم رضایتمندی مشتری
رضایتمندی مشتری یکی از موضوعات مهم نظری و تجربی برای اکثریت بازاریابان و محققان بازاریابی است. رضایتمندی مشتری را میتوان به عنوان جوهره موفقیت در جهان رقابتی تجارت امروزی در نظر گرفت. بنابراین اهمیت رضایتمندی مشتری و نگهداری مشتری در تدوین استراتژی برای شرکتهای مشتری مدار و بازار مدار نمیتواند دست کم گرفته شود. در نتیجه رضایتمندی مشتری با نرخ در حال رشدی مورد توجه شرکتها قرار گرفته است.
رضایتمندی مشتری احساس یانگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت بعد از استفاده از آن است. رضایتمندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرسند مصرف کننده عمل می کند برای مثال اگر مشتریان بوسیله خاصی رضایتمند شوند احتمالاً خرید خود را تکرار خواهند نمود. مشتریان رضایتمند به دیگران درباره تجارب مطلوب خود می گویند که به عنوان تبلیغات دهان به دهان اثر مثبتی برای سازمان خواهد داشت. در مقابل مشتریان ناراضی مارک (شرکتی که از آن خدمات می گیرند) را تغییر می دهند ودر تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر میشوند. بعلاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان مستقیماً بقا سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهند.با در نظر گرفتن تعریف فوق رضایتمندی مشتری را به عنوان نگرش شخصی که از میان مقایسه بهره وری واقعی و بهروه وری مورد انتظار از شرکت بر می خیزد، تعریف می کند.
سیمون اذعان ميدارد که پاردایم «عدم تایید انتظارات» در بحث نظری مفهوم رضایتمندی مشتری در بازاریابی عام مهمترین نقش را ایفا میکند و پر تکرارترین مفهوم ، رضایتمندی مشتری است . نتیجتاً وی این مدل را به عنوان مدل اساسی رضایتمندی مشتري در نظر ميگيرد. نقطه شروع پارادايم «عدم تایید انتظارات» مقايسه بين تجربه واقعي مشتري از محصول (آنچه كه هست) و آنچه كه بايد از نظر مشتري باشد، ميباشد (سيمونر،1382،ص 124)1.
تاریخچه بیمه
نخستین نوع بیمه، بیمه ی باربری دریایی بوده، که قبل از سده نوزدهم مورد عمل قرار گرفته است. بقیه رشتهها کم وبیش بعد از انقلاب صنعتی به تدریج از این زمان به بعد شروع شده است. عموماً با پیشرفت تکنولوژی و ورود فراوردههای صنعتی، با وجود رفاهی که برای بشر به ارمغان می آورند، بالقوه خطرهای جانی و مالی نیز در پی دارند. بیمه گران مدام در فکر ارائه تامین بیمه ای برای این دسته از خطرهای هستند. اینکه کدامین قوم یا ملت، نخستين بار با بیمه آشنا شد معلوم نیست. برخی دریا نوردان فنیقی را مبتکر بیمه دریایی می دانند.
عمر همياري و تعاون و قدمت بيمه به اندازه عمر بشر است و از زماني که انسانها با يکديگر زندگي اجتماعي خود را شروع کرده اند در برابر حوادث مختلف يکديگر را ياري نموده اند. چنانچه در تاريخ آمده است در مصر قديم مومياگران آن کشور، قوانيني براي خود وضع کرده بودند که در صورت فوت يکي از اعضاء، ديگران، خانواده او را مورد حمايت قرار دهند. شکل نوين فعاليتهاي بيمهاي در جهان از ابتداي قرن پانزدهم با بيمههاي دريايي شروع شده، پس از آن نيز بيمههاي آتش سوزي و اشخاص به ترتيب به شکلي که اکنون هستند پا به عرصه وجود گذاشته اند (احمدي، 1380،ص 5)1.
فهرست مطالب
2- مقدمه
1-2 ارزيابي عملکرد
1-1-2 معيارهاي مالي و غير مالي
2-1-2 ارزيابي متوازن
3-1-2 كارت ارزيابي متوازن
2-2 رضايتمندي
1-2-2 مفهوم بازاریابی و بازاریابی خدماتی
1-1-2-2 مدیریت بازاریابی
2-1-2-2 بازاریابی خدماتی
3-1-2-2 ویژگیهای امور خدماتی
2-2-2- مفاهیم اولیه رضایت مشتریان
1-2-2-2 تعریف مشتری
2-2-2-2 مفهوم رضایتمندی مشتری
3-2-2-2 اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري
4-2-2-2 سنجش رضایت مشتریان
5-2-2-2 مزایای دستیابی به رضایتمندی مشتری
6-2-2-2 رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری
3-2-2 طبقه بندی مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری
4-2-2 مفاهیم نوین در مشتری گرایی
1-4-2-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-4-2-2 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان
3-4-2-2 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها
5-2-2 باشگاه مشتری
1-5-2-2 تعریف باشگاه مشتری
2-5-2-2 اثرات حفظ کنندگی یک باشگاه مشتری
3-5-2-2 زنجیره حفظ کنندگی باشگاه مشتری
6-2-2 ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری
1-6-2-2 مقیاس سروکوال(کیفیت خدمات)
2-6-2-2 مدل فنی / عملیاتی کیفیت خدمات
3-6-2-2 مدل کانو
7-2-2 نیازها، خواستهها و انتظارات بیمه گذاران
8-2-2 اهمیت رضایت خریدار (بیمه گذار)
9-2-2 انواع بازار بیمه و رضایت بیمه گذار
10-2-2 شیوههای ابراز نارضایتی
1-3-2 تاریخچه بیمه
2-3-2 سیر تحول بیمه
3-3-2 آغاز حرفه بیمه گری
4-3-2 لویدز لندن
5-3-2 تاریخچه بیمه در ایران
6-3-2 تعریف واژه بیمه
7-3-2 نقش بیمه
8-3-2 تقسیم بندی انواع بیمه
1-8-3-2 بيمههاي اجتماعي
2-8-3-2 بيمههاي بازرگاني
9-3-2 علل نياز انسانها به بيمههاي اشخاص
10-3-2 تفاوتهای بیمههای درمانی اختیاری با بیمههای درمانی اجباری
11-3-2 بيمههاي درماني
1-11-3-2 بيمههاي فردي
2-11-3-2 بیمههای گروهی
12-3-2 عامل پیدایش، گسترش و تکامل بیمههای گروهی
13-3-2 پوشش فردی در برابر پوشش گروهی
14-3-2 خصوصیات بیمههای گروهی
15-3-2 وضع بيمه درماني در کشورهاي مختلف
16-3-2 خطر موضوع بيمه درماني
17-3-2 صورتهاي مختلف بيمههاي درماني از جهت وسعت پوشش آنها
18-3-2 نهاد نظارت بر بيمه درمان در ايران
19-3-2 بيمه درمان مکمل در ايران
20-3-2 ساختار بيمه درمان مکمل
21-3-2 چگونگی صدور بیمههای درمانی
22-3-2 هدف از صدور بیمه نامه درمانی
23-3-2 بیمههای درمانی و طرحهای مختلف آن
24-3-2 قرارداد بیمه
1-24-3-2 مشخصات قراردادهاي بيمه
25-3-2 بیمه نامه
26-3-2 ریسک یا خطر در بيمه
27-3-2 بیمه اتکایی - ریسکهای بیمه درمانی
28-3-2 اصول حاکم بر قراردادهاي بيمه
29-3-2 تورم و بیمه
1-29-3-2 اثر تورم در خسارت
2-29-3-2 اثر تورم در حق بیمه
30-3-2 مبناي تعيين حق بيمه مکمل درمان(درآمد)
4-2 تاريخچه تحقيقات و مطالعات انجام شده
1-4-2 پيشينه داخلي تحقيق
2-4-2 پيشينه خارجي تحقيق
منابع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتریان و تعاریف و نظریه های بیمه (فصل دوم حسابداری)_1550937062_19625_5739_1654.zip0.15 MB |