خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 14,900 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 14,900 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 14,900 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 12,900 تومان

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار دارای 31 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فصل دوم: ادبیات موضوعی و پیشینه¬ی پژوهشی 11
2-1 مقدمه 12
2-2 مدیریت فرآیند کسب¬وکار 12
2-2-1 تعاریف مختلف در خصوص BPM 15
2-2-2 هدف مدیریت فرآیند کسب¬وکار 17
2-2-3 روند تکامل سیستم¬های مدیریت فرآیند کسب¬وکار 18
2-2-4 علل رویکرد سازمان¬ها به مدیریت فرآیند کسب¬وکار 19
2-2-5 مزایای دیگر مدیریت فرآیند کسب¬وکار 21
2-2-6 موانع پیاده¬سازی مدیریت فرآیند کسب¬وکار 22
2-3 چرخه¬ی حیات مدیریت فرآیند کسب¬وکار 22
2-4 اجزاء مدیریت فرآیند کسب¬وکار 24
2-5 پیشینه¬ی مطالعات در زمینه¬ی BPM 27
2-6 سیستم مدیریت فرآیند کسب¬وکار 31
2-6-1- ویژگی¬هایBPMS مناسب 32
2-6-2- اهداف اصلی در استفاده ازBPMS 33
2-7 دو رکن اساسی مدیریت فرآیند کسب¬وکار 33
2-7-1- مهندسی مجدد فرآیند کسب¬وکار 34
2-7-2- بهبود فرآیند کسب¬وکار 34
2-7-3- تفاوت BPM و BPR 35
2-8 سیستم مدیریت گردش کاری 35
2-8-1- معایب سیستم گردش کاری 35
2-8-2- تفاوت BPM و WFM 36

فصل دوم
ادبیات موضوعی و
پیشینه¬ی پژوهشی
2-1- مقدمه
در سال¬های اخیر، رویارویی کسب¬وکارها با چالش تغییرات سریع محیطی، موجب شده است که فرآیندها به دلیل ارتباطات متقابل مؤلفه¬های داخلی¬شان و تأثیرات متقابل خود با محیط، پیچیدگی بسیاری را نشان دهند. بنابراین، سازمان¬ها برای وفق یافتن با محیط¬های پیچیده¬ی امروزی به قابلیت¬های مدیریت فرآیند کسب¬وکار توجه بیشتری نشان می¬دهند. عموماً، مدیریت فرآیند کسب¬و¬کار، به مفهوم توسعه¬ی موارد کاربردی کسب¬وکار، که مستقیماً منطق اجرایی فرآیندهای زیر بنایی را دنبال می-کنند، مطرح شده است [2]. سازمان¬ها به تجربه آموخته¬اند که مدیریت فرآیند کسب¬و¬کار، سرمایه¬گذاری قوی¬ای در رویارویی سریع با تغییرات محیطی است. مدیریت فرآیند کسب¬وکار با داشتن الگوهای متعدد مورد نیاز سازمان¬ها، روشی یکپارچه و نظام¬مند را برای طراحی، اجرا و مدیریت فرآیند کسب¬وکار سازمان¬ها ارائه می¬نماید. در هر یک از فرآیند¬ها، افراد و سامانه¬ها نقش دارند. با توجه به این که سیستم مدیریت فرآیند کسب¬وکار بستری را فراهم می¬آورد تا انجام کلیه¬ی فرآیند¬ها در سازمان به صورت خودکار درآیند، همه¬ی راه¬ها در حال منتهی شدن به سیستم مدیریت فرآیند کسب¬وکار به عنوان هسته¬ی اصلی سیستم¬های سازمانی جهت بهبود عملکرد سازمان¬ها می-باشد [1]. عملکرد رایج سازمان بستگی به توانایی مجموع فرآیند کسب¬وکار، در دستیابی به اهداف اساسی آن سازمان دارد. عملکرد درازمدت سازمان بستگی به توانایی مدیریت در تطبیق با تغییرات بیرونی همچون چرخه¬ی حیات محصول، رقبای جدید و انواع تغییرات محیطی دارد [11].
در اين خصوص، ديدگاه موجود اين است که مديريت عملکرد يکي از اجزاي ضروري در به¬کارگيري مديريت فرآيند کسب¬وکار است. مديريت فرآيند کسب‌وکار بر مديريت منابع و يک سلسله از سيستم‌هاي ارزيابي متکي است که چنين سيستم‌هایي تنظيم اهداف، کنترل جريان‌ها و انجام اقدامات اصلاحي را ميسر مي‌سازند. کاربرد مديريت فرآیند کسب¬وکار از طريق مديريت صحيح عملکرد موجب توسعه و رشد سازمان مي‌شود]4[.

2-2- مدیریت فرآیند کسب ¬و¬کار
سازمان¬ها را می¬توان به دوگونه¬ی سنتی و مدرن تقسیم¬بندی نمود. سازمان¬های سنتی با ساختارهای سلسه مراتبی، از طریق چارت¬های سازمانی مورد طراحی قرار می¬گرفتند و واحدهای عمودی، که عموماً در قالب معاونت¬ها ومدیریت¬ها تفکیک می‌شدند، هدف و وظیفه مشخصی را دنبال می‌نمودند. سازمان¬های مدرن با این ایده که کسب¬وکار می¬تواند به شکل فرآیندی ترسیم شود و بهبود فرآیند برابر با بهبود کسب¬وکار است، ایده جدیدی است که در اواخر قرن اخیر به طور جدی مطرح گردید.
ساختار¬ سازمان¬ها به¬صورت بخش¬های عمودی می¬تواند افراد و فعالیت¬های مرتبط با آنان را مدیریت و کنترل نماید. از این رو خدمت¬رسانی و خروجی سازمان در اثر تعامل و ارتباط بین چند بخش عمودی محقق می¬شود. ساختار عمودی و سلسله مراتبی سازمان نمی¬تواند، نظارت و دید همه¬جانبه¬ای داشته باشد و مدیریت فعالیت¬های هر بخش فقط توسط مدیریت آن بخش قابل بررسی و گزارش¬دهی خواهد بود و اطلاعات به صورت عمودی و جزیره¬ای در می‌آیند. اما در سازمان¬های فرآیند محور، فرآیندها در سطح سازمان تعریف شده و از واحدهای عمودی عبور می¬نمایند و فعالیت¬ها در مرکز فرآیندها قرار می¬گیرند. از این رو وظیفه مدیریت بخش¬های عمودی صرفأ معطوف به مدیریت افراد و اجرای فرآیندهاست. مالکین فرآیندها درک صحیحی از فرآیندهایشان از ابتدا تا انتها دارند و براساس شاخص¬های تعریف شده در فرآیندها به ارزیابی آن¬ها می¬پردازند. سيستم مديريت عملکرد به¬عنوان يکي از مهم¬ترين وظايف مديريت سازمان شناخته مي‌شود و معمولاً سازمان¬ها و خصوصاً شرکت¬هاي توليدي در عين جاري¬سازي آن، نتايج شفاف و مدوني از اجراي سيستم مديريت عملکرد ندارند. انجام صحيح و اصولي مديريت عملکرد استراتژيک بر بهسازي و افزايش توانمندي نيروي انساني پوشيده نيست. نيروي انساني به¬عنوان بزرگترين سرمايه يک سازمان همواره مورد توجه هر سازمان می¬باشد.
مدیریت فرآیند کسب¬وکار شاخه¬ای از علم مدیریت است که روندی سیستماتیک را با رویکردی ساختار¬یافته دنبال می¬کند و برای حمایت از فرآیندهای صریح مدیریت، از روش¬ها، تکنیک و ابزار، منابع انسانی، سازمان¬ها، برنامه¬های کاربردی، اسناد و دیگر منابع اطلاعاتی برای رسیدن به اهداف سازمان استفاده می¬کند ]12،13 [.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار_1555531358_19466_5739_1767.zip0.43 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت