خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 14,900 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 14,900 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 14,900 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 12,900 تومان

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم)

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم) دارای 66 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


وفاداری مشتری 42
2-4-1- تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتری 42
2-4-2- انواع وفاداری و رویکردهای موجود وفاداری مشتری 44
2-4-2-1- موقعیت‌‌های وفاداری 47
2-4-3- مشتری وفادار 49
2-4-3-1- دلایل وفاداری مشتریان 50
2-4-4- پیوستار وفاداری 51
2-4-5- برداشت های موجود از مفهوم وفاداری 52
2-4-6- شاخص های سنجش وفاداری مشتریان 53
2-4-6-1- رابطه بین رضایت و وفاداری 53
2-4-6-2- آزمون اسید 54
2-4- 7- عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری و مدل‌‌های وفاداری 54
2-4-7-1- مدل زی اوها 55
2-4-7-2- مدل سید جوادین 56
2-4-7-3- مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO) 57
2-4-7-4- مدل شاخص رضایت و وفاداری مشتری اروپا 58
2-4-7-5- مدل تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان 59
2-4-7-6- مدل پیر بوردیو 60
2-4-7-7- مدل نظریه جان الستر 61
2-4-7-8- مدل وفاداری الکترونیک 61
2-4-7-9- مدل وفاداری مبتنی بر کیفیت خدمات 63
2-4-7-10 - مدل وفاداری مشتری 64
2-4-7-11- مدل وفاداری سویینی و سوات 65
2-4-7-12- مدل وفاداری نلسون 66
2-4-7-13- مدل وفاداری چن و مائو 66




2-4- وفاداری مشتری
2-4-1- تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتری
تلاش برای تعریف وفاداری بیش از آنچه تصور می¬شود مشکل است. مشکل اصلی تشخیص این نکته است که آیا وفاداری یک متغیر رفتاری یا متغیر مربوط به نگرش است. واژه وفاداری مفاهیمی چون علاقه یا مهر، راستی و صداقت، یا تعهد را به ذهن متبادر می¬سازد. استفاده از معیار رضایت به عنوان یک معیار نماینده وفاداری بسیار رایج بوده است، چرا که فرض بر این است که رضایت بر نیات خرید، تأثیر مثبت دارد (خورشیدی و کاردگر، 1388).
 وفاداری یک متغیر تعدیل کننده بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری و عملکرد اقتصادی است. وفاداری حدی است که مشتری¬ها می¬خواهند به آن مقدار رابطه¬شان را با یک عرضه¬کننده حفظ کنند و معمولاً از این ناشی می¬شود که مشتری¬ها چقدر معتقدند که ارزش دریافتی¬شان از این عرضه کننده نسبت به سایرین بیشتر است. وفاداری زمانی اتفاق می¬افتد که مشتریان قویاً احساس می¬کنند سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می-تواند نیازهای آنها را برطرف کند، به طوری که سازمان¬های رقیب از مجموعه ملاحظات مشتریان خارج شده و منحصراً به خرید از سازمان مذکور اقدام نمایند (تاج¬زاده نمین و همکاران، 1390).
 وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت خاص می-شود، با وجود این، اثرات موقعیتی و پیشنهادهای بازاریابی بصورت بالقوه بر روی تغییر رفتار مشتری در حال تأثیرگذاری می¬باشند.
 تمایل مشتریان برای انتخاب یک محصول با یک کسب و کار از بین محصولات دیگر برای نیاز خاص (Zineldin, 2006).


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم)_1555567688_19424_5739_1058.zip0.14 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت