خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری دارای 66 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مقدمه17
2-2) سیر و سفر از دیدگاه قر18
2-3) سخنان بزرگان دین در مورد سفر20
2-4) تعریف و مفهوم نظام گردشگری20
2-4-1) تعریف گردشگری20
2-5) پیشینه جهانگردی در استان کرمان22
2-6) تاریخچه و منشأ برنامه ریزی استراتژیک25
2-6-1) تاریخچه برنامه ریزی استراتژیک25
2-6-2) تاریخچه برنامه ریزی استراتژیک در غرب28
2-6-3) تاریخچه برنام ریزی استراتژیک در ایران31
2-7) مدل های نظری برنامه ریزی استراتژیک32
2-7-1) مدل برنامه ریزی استراتژیک پایه32
2-7-2) مدل برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر هدف33
2-7-3) مدل برنامه ریزی استراتژیک تعدیلی34
2-7-4) مدل برنامه ریزی استراتژیک سناریویی35
2-7-5) مدل برنامه ریزی استراتژیک ارگانیک36
2-7-6) مدل برنامه ریزی استراتژیک استونر و فریمن38
2-7-7) مدل برنامه ریزی استراتژیک برایسون41
2-7-8) مدل برنامه ریزی استراتژیک دانکن43
2-7-9) مدل برنامه ریزی استراتژیک دیوید46
2-7-10) مدل برنامه ریزی استراتژیک هکس47
2-7-11) مدل برنامه ریزی استراتژیک پیرس و رابینسون48
2-7-12) مدل برنامه ریزی استراتژیک گود اشتاین49
2-7-13) مدل برنامه ریزی استراتژیک وایتمن50
2-7-14) مدل برنامه ریزی استراتژیک دفت51
2-7-15) مدل برنامه ریزی استراتژیک گلوئیک53
2-8) ابعاد برنامه ریزی54
2-8-1) بعد زمان در برنامه ریزی54
2-8-2) بعد کاربرد در برنامه ریزی55
2-8-2-1) برنامه های تک کاربردی55
2-8-2-2) برنامه های دائمی56
2-8-3) بعد وسعت در برنامه ریزی56
2-8-3-1) برنامه ریزی استراتژیکو 56
2-8-3-2) برنامه ریزی تاکتیکی57
2-8-3-3) برنامه ریزی عملیاتی57
2-9) اهمیت برنامه ریزی جهانگردی58
2-10) نظام دهی گوناگون مدل برنامه ریزی استراتژیک جهانگردی62
2-11) مزایا و معایب الگوی استراتژیک برنامه ریزی جهانگردی65
2-11-1) مزایا65
2-11-2) معایب66
2-12) برنامه ریزی توسعه گردشگری66
2-13) سیر تحول برنامه ریزی گردشگری68
2-14) مراحل توسعه و تکامل گردشگری70
2-15) سطوح برنامه ریزی توسعه گردشگری73
2-15-1) سطح بین المللی برنامه ریزی گردشگری73
2-15-2) برنامه ریزی گردشگری در سطح ملی73
2-15-3) برنامه ریزی گردشگری در سطح منطقه ای74
2-15-4) برنامه ریزی در سطح زیر منطقه ای74
2-15-5) برنامه ریزی در سطح پهنه توسعه و کاربری زمین75
2-15-6) برنامه ریزی در سطح سایت75
2 -15-7) طراحی تسهیلات76
2-16) بررسی تحقیقات انجام شده76
2-16-1) تحقیقات انجام شده در داخل76
2-16-2) تحقیفقت انجام شده در خارج78
2-17) ارائه مدل 79
2-17-1) ملاحظات خاص در طراحی مدل برنامه ریزی استراتژیک جهانگردی79



فصل دوم
مبانی نظری



2-1- مقدمه:
در وضعیت حاضر، یکی از چالش های بزرگ فراروی بازاریابی گردشگری، ضرورت اتخاذ راهبرد(برنامه استراتژیک) موثر برای جایگاه یابی مقصد است برای اینکه یک مقصد به نحو مؤثری در بازار هدف مورد تبلیغات پیشبردی قرار گیرد، یک مقصد باید به نحو مطلوبی نسبت به رقبای خود متمایز گردد یا به عبارت دیگر جایگاه مثبتی در ذهن مصرف کننده اشغال کند کلیدی ترین مسئله در فرآیند جایگاه یابی ایجاد و مدیریت یک ادراک یا انگاره متمایز و جذاب از مقصد است( کالانتونه و همکاران، 1989) ( بیرلی و مارتین ، 2004)
دولت ها روز به روز بیشتر به این واقعیت پی می برند که جهانگردی نه تنها طیفی بسیار گسترده از اثرگذاری را دارد، بلکه به صورت بالقوه موجب تجدید حیات اجتماعی و فرهنگی می شود از این رو، در صحنه توسعه جهانگردی، برنامه ریزی نقشی مهم تر پیدا می کند زیرا انتظارات و هدف های دولت ها از توسعه جهانگردی به فراسوی منافع اقتصادی می رسد، و برای دستیابی به این هدف ها و تأمین انتظارات و خوسته ها، برنامه ریزی اهمیت بیشتری پیدا می کند( جهانگردی در چشم اندازی جامع، ص 395)
هر چند توسعه ی گردشگری منافع اقتصادی و اجتماعی زیادی به همراه دارد، اما اثرات منفی زیادی نیز می تواند به همراه داشته باشد بنابراین برنامه ریزان بایستی راه هایی را برای توسعه در نظر گیرند که باعث رفاه و سعادت جامعه میزبان شود( گلدنر و ریچی، 2009، ص 444)در اين فصل از تحقيق به بررسي نظريات مطرح شده در باب گردشگري پرداخته مي¬شود حال آنكه نظريات مطرح شده در هر رشته و به طور اختصاصي¬تر در هر شاخه ارزشمندترين سرمايه آن رشته مي¬باشند
2-2- سیر و سفر از دیدگاه قرآن
اسلام، دین کامل و جامعی است که به تمام نیاز های فطری انسان توجه کامل داشته و برای تمام نیاز های جسمی و روحی، ابعاد مختلف ، زوایای پیدا و پنهان بشر برنامه و شیوه کار ارائه کرده است سیر و سفر از جمله نیاز های روحی و فطری انسان است که در بسیاری از جنبه های حیاتی وی نقش موثری ایفا می کند وجود آیات متعدد در قرآن کریم و به طور کلی متون دینی حاکی از اهمیت این موضوع در اسلام است درباره ی اهمیت سیر و سفر و جایگاه آن در تعالیم دینی همین بس که مفهوم سیروسفر با الفاظ مختلف در قرآن کریم آمده است
واژه سیر در قرآن در تکاپوی زندگی به ویژه در ابعاد اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و تاریخی ، سفر و گردشگری و سیر و جهانگردی دارای نقشی تعیین کننده و سرنوشت ساز است از دیر زمان مردمان خردمند برای سیر و سفر جایگاه ویژه ای قائل بوده اند و آن را بخشی از زندگی اجتماعی و انسانی خویش می شمرده اند قرآن مجید ، با به کارگیری واژه «سیر» در اشکال و هیبت های گوناگون، دستور به جهانگردی و گردشگری می دهد: (قد خلت من قبلکم سنن فسیروا فی الارض) پیش از شما سنت هایی بوده است، پس به روی زمین بگردید و بنگرید(فسیرو فی الارض فانظرو کیف کان عاقبة المکذبین) پس در روی زمین بگردید و بنگرید که عاقبت کار آنان که پیامبر (ص) را به دروغ نسبت می دادند، چگونه بوده است


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری_1549804999_19421_5739_1429.zip0.38 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت